Fotoalbum

smeltet stempel 2. overstørrelse

5-in-line. JE 8.5:1 - de duede heller ikke

julegaver

Hall giver for fordelerløs tænding

pakninger og medbringer til oliepumpe

ny small-chasis køler

standard 86.4 krumtap

oliepumpe-medbringer krympes på plads

anti-skvulpeplade fra S6/RS2

hovsa - en WR blok passer ikke helt til et 3B topstykke

Støbning på blok med kemisk matal for vandkammer tilpasning

beslag for Hall giver

Hamonic balancer gik ikke fri af oliepumpen

3B bundkar repareres

reparation af 3B bundkar (efter lattergas eksplosion)

ny koblingsudrykker v ombygning WR til 3B

016 gearkasse har 24 splines og 22mm aksel

prøvemontage før ex-og i manifolde tilpasses

værksted jernbanevogn

udstødning

udstødnin v kardan. Der kommer også kardang fang på, så der er trangt

ledningsmareridt efter montering af bur

ledninger 034 stage IIC styrebox

800Nm SPEC, med for svage fjedre

800 Nm SPEC der ikke kunne holde

harmonic balancer afdrejes fordi knastrem kom for tæt til topstykket og skrabte på

test afballancering ved 2200 rpm

afdrejning af 60-2 hjul fordi det slog og afball efterfølgende

ny oliepump med forkert pakning

Oliepumpen var leveret med forkert pakning (fra kamhjulet) - Made in Korea - original Audi reservedel ! Og hvornår opdager man så lige det ?

Kevlar hjelm m AeroCatch lukke

034 Motorsport skærmbilled

olieretur fra ventildæksel

rød til høj-oktan; sort til daglig brug

benzintryk aflæsning og benzintrykregulator

hovsa - medbringertandhjulet til strønfordeleren er knækket (godt det ikke er i brug)

krumtapudluftning fra ventildæksel - dur ikke på en 3B - for meget olie

oliedræn fra ventildæksel via hullet til strømfordeleren

3B svinghjul afrettet m ny støttebolte

krumtapudluftning forrest på bundkar

krumtapudluftning flyttes fra ventildæksel til bundkar

returløb fra catch tank ført til aftapningsprop for olie

7A uds knast

ny hovedcylinder - tilpasning af bremseforstærker

gevindhuller for vandindsprøjtning ved afgang fra IC

fin catchtank - men utæt i bunden

catch tank

ny catch tank samt afløb fra vortex olieudskiller. 2 indløb - fra for og bag bundkar

vortex olieudskiller i baggrunden - fra toppen af catchtank

indmad i 034 stage II C box

Ombygning fra 10V til 20V på originalblok efter et stempel smeltede. Årsagen var at toppakningen var ved at gå, og så blev et vandkammer blæst tørt for vand og cylindervæggen så varm, at stemplet smeltede med et gevaldigt blow-by til følge.
Da pågældende stempel ikke længere kunne skaffes, blev det besluttet at ombygge til 20V idet jeg havde de fleste dele i forvejen - troede jeg.