smeltet stempel 2. overstørrelse
5-in-line. JE 8.5:1 - de duede heller ikke
julegaver
Hall giver for fordelerløs tænding
pakninger og medbringer til oliepumpe
ny small-chasis køler
standard 86.4 krumtap
oliepumpe-medbringer krympes på plads
anti-skvulpeplade fra S6/RS2
hovsa - en WR blok passer ikke helt til et 3B topstykke
Støbning på blok med kemisk matal for vandkammer tilpasning
beslag for Hall giver
Hamonic balancer gik ikke fri af oliepumpen
3B bundkar repareres
reparation af 3B bundkar (efter lattergas eksplosion)
ny koblingsudrykker v ombygning WR til 3B
016 gearkasse har 24 splines og 22mm aksel
prøvemontage før ex-og i manifolde tilpasses
værksted jernbanevogn
udstødning
udstødnin v kardan. Der kommer også kardang fang på, så der er trangt
ledningsmareridt efter montering af bur
ledninger 034 stage IIC styrebox
800Nm SPEC, med for svage fjedre
800 Nm SPEC der ikke kunne holde
harmonic balancer afdrejes fordi knastrem kom for tæt til topstykket og skrabte på
test afballancering ved 2200 rpm
afdrejning af 60-2 hjul fordi det slog og afball efterfølgende
ny oliepump med forkert pakning
Oliepumpen var leveret med forkert pakning (fra kamhjulet) - Made in Korea - original Audi reservedel !
Og hvornår opdager man så lige det ?
Kevlar hjelm m AeroCatch lukke
034 Motorsport skærmbilled
olieretur fra ventildæksel
rød til høj-oktan; sort til daglig brug
benzintryk aflæsning og benzintrykregulator
hovsa - medbringertandhjulet til strønfordeleren er knækket (godt det ikke er i brug)
krumtapudluftning fra ventildæksel - dur ikke på en 3B - for meget olie
oliedræn fra ventildæksel via hullet til strømfordeleren
3B svinghjul afrettet m ny støttebolte
krumtapudluftning forrest på bundkar
krumtapudluftning flyttes fra ventildæksel til bundkar
returløb fra catch tank ført til aftapningsprop for olie
7A uds knast
ny hovedcylinder - tilpasning af bremseforstærker
gevindhuller for vandindsprøjtning ved afgang fra IC
fin catchtank - men utæt i bunden
catch tank
ny catch tank samt afløb fra vortex olieudskiller. 2 indløb - fra for og bag bundkar
vortex olieudskiller i baggrunden - fra toppen af catchtank
indmad i 034 stage II C box